@article{cef2826933b64bddbbaf28c3b6dbeb96,
title = "De PEDI-NL Een nieuw instrument voor het meten van het dagelijks functioneren van kinderen",
keywords = "Niet-toepassingsgericht onderzoek, Pedagogy, Psychologie, Maatschappelijke structuren en relaties, Econometric and Statistical Methods: General, Geneeskunde (GENK), Logic, Menswetenschappen, Geneeskunde(GENK), Pedagogie en Andragogie/Onderwijskunde (PEAN), Sociale wetenschappen, Algemeen onderzoek, Adolescent and child psychology,m,m,, Overig maatschappelijk onderzoek, Immunology, Construerende Technische Wetenschappen, Psychology, Pedagogiek",
author = "J.W. Gorter and J.W.H. Custers and J.E. Wassenberg-Severijnen",
year = "2005",
language = "Undefined/Unknown",
volume = "17",
pages = "24--25",
journal = "Nederlands Tijdschrift voor Kinderfysiotherapie",
issn = "1874-2726",
number = "46",
}